поиск магазинов
Посетить канал
Ошибка..?

Дорогой друг!

Что бы не повредить основные ценности и философию этого сайта, прочти наши правила:


1. Любое твое действие на сайте должно нести созидание, пиши полезные статьи, обсуждай с другими пользователями их бизнес, неси в этот мир все самое прекрасное, что хранишь в душе


2. Каждый кто пришел сюда - пришел стать лучше. По-этому не смейся с тех, кто только набирается опыта.


3. Не оскорбляй чужую логику, любой опыт сделает тебя многограннее


4. Не дискриминируй. Все на этом сайте равны.


Созидай. Направь свои мысли на улучшение мира.

Дорогой друг!

Что бы не повредить основные ценности и философию этого сайта, прочти наши правила:


1. Любое твое действие на сайте должно нести созидание, пиши полезные статьи, обсуждай с другими пользователями их бизнес, неси в этот мир все самое прекрасное, что хранишь в душе


2. Каждый кто пришел сюда - пришел стать лучше. По-этому не смейся с тех, кто только набирается опыта.


3. Не оскорбляй чужую логику, любой опыт сделает тебя многограннее


4. Не дискриминируй. Все на этом сайте равны.


Созидай. Направь свои мысли на улучшение мира.


Диференціювання ціни та ріс продаж!

Різні ціни для різних типів покупців.


Ідея диференціювання ціни на продукт чи товар виникла після прослуховування аудіокниги і відразу вирішив застосувати на практиці.

В своєму магазині продаємо сезонні домашні продукти. Цього літа (та і минулі роки) виростили на грядці власні помідори, а вже під час дозрівання постало питання їх продажі та власне хороший заробіток, щоб вернулися затрачені сили та енергія у грошовому еквіваленті. А будучи підприємцем, я чудово розумів, що потрібно буде дообряче піднапрягтися, щоб якнайшвидше збувати їх великими об'ємами та з найменшими витратами чи браком. Тоді вирішив на практиці застосовувати три ціни, відповідно ділив власне помідори на три види: дешеві, середні та дорогі.

І так, реально сидів, відбирав та ділив помідори. Відповідно, на прилавку у мене стояли три корзинки з трьома різними цінами одного і того ж товару. Як це мені реально допомогло, це словами не передати...але спробую вам довести. І так, людина заходячи в магазин за помідорами, дивиться на прилавок, де бачить три різні ціни, і тоді вона починає порівнювати дешеві з середніми, середні з дорогими і обирає для себе найоптимальніший варіант та купує парочку кг!

І так у кожної людини свій оптимальний варіант по ціні, і звичайно, що вона це все робить підсвідомо, тому вона обиратиме ті помідорчики, які їй підійдуть і по ціні і по якості та по її минулому досвіді покупок. Так, наприклад, продаючи раніше помідори з одного ящика, постійно приходилося деяку частину або списувати або скидати в кінці ціну на перебрані залишки. Відтепер, у мене завжди різноманіття вибору одного товару, тобто, диференційовані ціни. І скажу по правді, це спрацювало! Порівнюючи минулорічні продажі, кількість, об'єми та заробіток, то цей спосіб мабуть вдвічі збільшує вищеназвані показники!

Кому буде цікаво, що за книга надихнула застосувати на практиці цей метод диференціювання та як застосовувати його до інших товарів, продуктів та послух, з радістю поділюся назвою та автором, пишіть на вайбер 0934247715


Автор топика: skorpiosv93

20.09.2020 в 16:34


Есть что сказать?

Вы сможете поделиться мнением, когда присоеденитесь к сообществу.

От Admin - 23.09.2020 в 10:40

Точно!) Я использую эту технологию, когда бананы теряют товарный вид! Можно их отложить в отдельную коробку, скинуть цену)

Если этого не сделать, то люди, что логично, сначала купят свежие, красивые бананы, а до тех, полежавжих дело может и не дойти! А так человек придет, посмотрит, сам выберет для себя и определится с ценой!

Как показывает практика, всегда найдутся те, кто выберет бананы, у которых не совсем товарный вид, и скажет: "Да какая разница, я всё равно покупаю бананы, на торт! Мне такие даже лучше"

Вот и все) Спасибо автору, за данный топик, уверен информация пригодится как новичкам, так и тем, кто уже имеет стаж))


Ответить - Пожаловаться - Нравится